Przyszłe wizje przemysłu samochodowego i reklamy motoryzacyjnej

Sieci społecznościowe przemysłu motoryzacyjnego mają różne zasady i protokoły, aby stworzyć swoją unikalną tożsamość w branży motoryzacyjnej i w zależności od branży motoryzacyjnej.

Chociaż istnieją różnice w formacie, treści i uczestnikach, mają wspólny cel, jakim jest kształcenie członków społeczności poprzez dzielenie się najlepszymi praktykami i spostrzeżeniami z koncepcją, że przypływ unosi wszystkie łodzie. Aby zapewnić jasność i podzielić się moją wizją przyszłości branży motoryzacyjnej i reklamy motoryzacyjnej, należy ją oprawić w kontekście naszego zmieniającego się otoczenia geopolitycznego i gospodarczego. Po zbudowaniu dzisiejszej podstawy opiera się na szerokim obrazie naszej światowej gospodarki i polityki.

Każdy konkurencyjny model biznesowy musi być budowany, aby uwzględnić zarówno jutro, jak i dzisiaj.

Dzisiaj jest oczywiste. Wielkość sprzedaży, marże i zasoby są niższe w przypadku wszystkich marek. Nastąpił spadek zaufania konsumentów, ponieważ bezrobocie rośnie nawet w obliczu spodziewanego przejściowego wzrostu, gdy milion plus robotnicy zatrudnieni na spisach ludności i różni pracownicy rządowi – tacy jak szesnaście tysięcy agentów IRS, którzy nadzorują nasz nowy system opieki zdrowotnej – są sztucznie dodawani do równanie. Linie kredytowe przeznaczone do sprzedaży hurtowej i detalicznej są ograniczone zarówno przez naturalne cykle koniunkturalne, jak i interwencje rządowe. Nasza gospodarka jest bezpośrednio powiązana z gospodarką światową wzdłuż linii monetarnej i politycznej, a Stany Zjednoczone, a także nasi europejscy partnerzy handlowi są narażeni na nadmierne zadłużenie i niestabilne systemy monetarne. Nasze monetyzowanie naszego długu – w zasadzie fakt, że pożyczyliśmy sobie pieniądze, których potrzebowaliśmy, aby sfinansować rosnący dług, drukując więcej pieniędzy, ponieważ nikt inny nam tego nie pożyczył – ubezpiecza nieuchronną inflację naszego dolara lub coś podobnego. korekta naszego systemu monetarnego. Ta przewidywana korekta jest już wspierana, gdy obserwujemy sytuację w Grecji, Portugalii, Hiszpanii i innych krajach europejskich związanych z euro i Międzynarodowym Funduszem Walutowym (MFW). Nikt nie ma kryształowej kuli, więc jedynym sposobem na zaplanowanie jutra jest podsumowanie dzisiejszych krytycznych problemów, które wczoraj nie istniały. To są te zmiany – co było – przeciw

Samochód

Samochód

Obecna administracja została wybrana na platformę nadziei i zmian, oczekując, że obiecana transformacja Ameryki odbędzie się w ramach naszej konstytucji i z uwzględnieniem naszej ustalonej wiary w wolny rynek. Redystrybucja bogactwa była rozumiana przez większość jako odzwierciedlenie dającego charakteru narodu amerykańskiego jako moralnego i dzielącego się społeczeństwa. Niestety, transformacja rozpoczęła się w sposób, który nie mógł być wymyślony przez większość, która głosowała za nią, a jej program dopiero teraz wychodzi na jaw. Odziedziczone obciążenia finansowe w naszym systemie bankowym, które uzasadniały potrzebę zmian, dojrzewały na linii partii republikańskiej i demokratycznej – czego dowodem są wkłady Fannie May i Freddie Mac w nasz kryzys kredytów hipotecznych i preferowane traktowanie przez związki zawodowe,

Na zasadzie zrzeczenia się, zdaję sobie sprawę, że około 30% naszej populacji wierzy w kolektyw – My, ludzie – i związany z tym ruch dla – robotników świata, aby się zjednoczyć – przeciwko twórcom konstytucji, którzy zdefiniowali jako jednostka – my ludzie – i prawa jednostki jako przyczyniającego się członka całości. To powiedziawszy, jak wyraźnie stwierdził prezydent, wybory mają konsekwencje, a ja spróbuję ograniczyć moje uwagi i przyszłe wizje tylko do tych działań, które mają lub będą miały bezpośredni wpływ na przemysł motoryzacyjny i agencje reklamowe motoryzacji, które są zaangażowane w służbę to.

Umocnienie związków zawodowych już teraz wpływa na rynek, nawet gdy jest kwestionowane przez sądy.

Wymagana konsolidacja detalicznych kanałów dystrybucji General Motors i Chrysler zachowała interes związków zawodowych nad gwarantowanymi obligatariuszami i niezależnymi dealerami wbrew ustalonym przepisom prawa. To pierwszeństwo rozwiało oczekiwania zarówno inwestorów, jak i korporacji, aby polegać na wiążących umowach i indywidualnych prawach na korzyść kolektywu, który my, nasze rozwijające się społeczeństwo, ma służyć. Niedawne zmiany w języku w różnych mocarstwach federalnych wpłynęły na wcześniej zaakceptowane prawa państwowe i indywidualne, które należy uwzględnić również przy planowaniu przyszłości przemysłu motoryzacyjnego i reklamy motoryzacyjnej – jeśli nie naszego kraju jako całości.

Na przykład zmiana definicji domeny wybitnej z korzystania z dóbr osobistych – do użytku publicznego – do nowej definicji – dla dobra publicznego – spowodowała już, że prywatna i handlowa własność jest podejmowana w trudnych warunkach rynkowych i przekazywana do inne osoby, które obiecały wyższą podstawę opodatkowania dla organu zarządzającego na podstawie swojego stanowiska, że ​​dodatkowe wpływy podatkowe dotyczą dobra publicznego. Podobnie, prawa własności wody w Stanach Zjednoczonych zostały zmienione z poprzednich Federalnej własności wszystkich – żeglownych dróg wodnych – w celu uwzględnienia – wszystkich dróg wodnych – takich jak stawy, strumienie powierzchniowe i zasadniczo wszelkie wody, które rząd ustala być używane dla dobra publicznego.

Biorąc pod uwagę przejęcie przez rząd sektora bankowego, General Motors, Chrysler, Health Care i Student Loans, które są teraz częścią naszej historii, punkt staje się oczywisty. Te zmiany w pojedynczym słowie i przejęcie przez rząd całego przemysłu dla dobra publicznego rozmywa prawa indywidualne i korporacyjne na rzecz praw kolektywu. Jest to podstawowy krok w procesie redystrybucji bogactwa zgodnie z zasadami socjalistycznymi i marksistowskimi. Nie osądzam słuszności żadnej z tych różnych filozofii politycznych, ponieważ ryzykowałbym moją zdolnością do pozostawania bezstronnym w mojej ocenie obecnych i oczekujących możliwości w przemyśle motoryzacyjnym. Moim zamiarem nie jest obrona naszej poprzedniej republiki konstytucyjnej przed przejściem do socjalistycznego lub marksistowskiego społeczeństwa demokratycznego,

Na przykład, nominacja Craiga Beckera na wiceprzewodniczącego na członka pięcioosobowego organu National Labour Relations Board (NLRB) sugeruje, że administracja powinna ponownie podjąć starania o rozporządzenie w sprawie kontroli kart, które ma ułatwić związki wszystkim przedsiębiorstwom.

w Stanach Zjednoczonych. Przerwanie spotkań jest przyjętą praktyką stosowaną przez poprzednie administracje do ominięcia Kongresu i Senatu w celu obsadzenia stanowisk gabinetowych osobami, które często są blokowane przez programy partyjne. Jednak pan Becker został zakwestionowany w sposób dwuczęściowy w oparciu o jego rolę jako starszego pełnomocnika dla związków, w tym CIO i Międzynarodowego Związku Pracowników Serwisowych (SEIU), tuż przed jego nominacją. NLRB decyduje o sprawach dotyczących praw pracowniczych, które bezpośrednio wpływają na większe problemy między demokratami a ich sojusznikami stwierdzone interesy Partii Republikańskiej i świat korporacyjny W połączeniu z zamysłem kontroli kartowej w celu wyeliminowania prawa pracowników do głosowania prywatnego w celu ustalenia, czy dany biznes może zostać uzwiązkowiony, prawdopodobieństwo, że dealerskie sklepy detaliczne będą zmuszone zostać związkami sklepy stają się realną możliwością. Rozporządzenie zezwala również rządowi na interweniowanie w przypadku, gdy pracodawca kwestionuje przejęcie związku przez federalnego administratora egzekwującego propozycje związków dotyczące płac i innych warunków zatrudnienia w oczekiwaniu na ostateczne ustalenie. W oparciu o zmniejszoną wielkość sprzedaży,

Podobnie, sukces administracji w manipulowaniu procesami w Kongresie, aby przekazać swoją wersję reformy systemu opieki zdrowotnej, zwiększy wydatki na dealerów samochodowych dotyczące kosztów ubezpieczenia dla swoich pracowników, albo w formie wymuszonego pokrycia, albo kar, które muszą teraz zostać uwzględnione w przewidywanych kosztach operacyjnych. . Wydatki te mogą blednąć w porównaniu do innych wzrostów kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli przyjęty zostanie kolejny cel organów administracyjnych w zakresie egzekwowania przepisów dotyczących limitów i handlu. Te przepisy obiecują podnieść koszty energii elektrycznej i innych kosztów towarów w Ameryce na wielu frontach związanych z energią.

auto

auto

Dla tych, którzy nie znają przepisów Cap and Trade, pomyślcie o tym, jako o podatku od emisji dwutlenku węgla, który byłby gromadzony przez inny rządowy organ kontrolny, aby płacić restytucję krajom trzeciego świata, które oddychały naszym zanieczyszczeniem i cierpiały z powodu ich wpływu na globalne ocieplenie . Oczywiście ci sami naukowcy, którzy zgromadzili dowody na to, że globalne ocieplenie istnieje, wspierające te przepisy, od tego czasu odwrócili swoje stanowisko, przyznając, że manipulowali danymi. Jednak to objawienie nie spowolniło chęci administracji do posunięcia się naprzód. Faktem jest, że mają uprawnienia Agencji Ochrony Środowiska (EPA) do interweniowania i nakładania podatków węglowych, twierdząc, że węgiel jest trującym gazem, do którego ograniczenia są uprawnieni. Tak czy inaczej, podatki zostaną nałożone na przemysł amerykański, podczas gdy inne kraje uprzemysłowione już odwróciły swoje pozycje, nakładając te same opłaty. Ta nierówność w kosztach produkcji jeszcze bardziej ograniczy zdolność amerykańskich producentów do konkurowania w światowej gospodarce i prawdopodobnie zmusi wyjścia z wielu branż produkujących węgiel do krajów, które nie narzucają tych dodatkowych kosztów, zabierając ze sobą pracę.

Określanie – czym jest – w porównaniu – co było – ma niewielką wartość poza wywoływaniem paniki, gdy ludzie zdają sobie sprawę, że niewiele mogą zrobić, aby odwrócić zmiany, na które głosowali. Jeśli jednak są odpowiednio oprawione w format rozwiązania problemu może dać szansę tym, którzy akceptują – czym jest, zapomnij – co było i pracowało – co może być. Teraz nadchodzą dobre wieści!

Rozwiązaniem tego, jak przetrwać obiecaną redystrybucję bogactwa z perspektywy dealerów samochodowych i agencji reklamowych motoryzacyjnych, jest wykorzystanie technologii do redukcji, a nawet wyeliminowania pewnych stałych i półzmiennych wydatków.

Obiekty z cegły i zaprawy są często finansowane z warunków kredytu hipotecznego i / lub czynszów czynszowych, które opierały się na obecnie ustalonych wartościach nieruchomości oraz przewidywanym wolumenie sprzedaży i marżach do przeniesienia obsługi długu. Bańka na rynku nieruchomości komercyjnych o wartości ponad jednego biliona dolarów, która ma nadejść w ciągu następnych osiemnastu miesięcy bez bieżącego zasobu funduszy, aby zastąpić zapadające komercyjne kredyty hipoteczne, może doprowadzić do irytacji już obniżonych pozycji kapitałowych dla dealerów samochodowych. Związane z tym niezrównoważone usługi obsługi zadłużenia wymagają zmiany w sposobie sprzedawania pojazdów w Stanach Zjednoczonych; możesz powiedzieć Internet!

Podobnie aktualne potrzeby kadrowe często wiążą się z procesami wymagającymi dużego nakładu pracy. Powiązane wydatki na zasoby ludzkie i ekspozycja opierają się na modelu biznesowym, który jest przestarzały w obliczu potencjalnej interwencji związkowej i kontroli rządowych; czy możesz powiedzieć Technologia?

Konsekwencje podatkowe wynikające z kredytów LIFO, które miały wpływ na dealerów samochodowych, którzy nie mogli utrzymać poziomów zapasów prognozowanych w swoich rocznych obliczeniach z powodu problemów pozostających poza ich kontrolą, eliminują roczne zyski. Bezpośrednim rezultatem wszystkich tych skumulowanych problemów, nawet kredytodawcy w niewoli, nie zgadzają się na utrzymywanie linii kredytowych na rynku lub hipotek na nieruchomościach. Minimalne wymogi dotyczące kapitału obrotowego dla dealerów samochodowych mających do czynienia ze zmniejszoną sprzedażą, zyskami i kapitałem własnym, które stanowią zabezpieczenie bardzo potrzebnego finansowania, znacznie ograniczyły opcje dealerów w celu pozyskania środków na utrzymanie działalności.

Jak już wspomniano, rozwiązaniem jest przeniesienie fokusu z cegieł i zapraw do nowych wirtualnych salonów sprzedaży online i innych aplikacji internetowych, które zapewniają bardziej efektywne procesy sprzedaży. Oczywiście prawdziwe światowe zaplecze dla sprzedaży i serwisu jest nadal częścią planowanego rozwiązania, podobnie jak ludzie, którzy będą musieli ich obsłużyć. Wszystkie procesy zaczynają się i kończą, gdy ludzie i ludzka natura przetrwają w Internecie. Przydział tych środków i związane z tym wydatki muszą zostać jednak zmniejszone w związku z już wprowadzonymi zmianami, a także rozważanymi w celu uwzględnienia naszej nowej roli w światowej gospodarce.

Dzisiejszy sprzedawca samochodów musi być wykształcony, aby korzystać z nowych technologii i systemów sprzedaży opartych na Internecie, podobnie jak poprzednie pokolenia, które musiały zostać przeszkolone z umiejętnościami zmechanizowanego społeczeństwa, a nie rolniczego.

Komputery są już integralną częścią naszej kultury, więc przejście nie powinno być tak trudne, jak niektórzy mogą je dostrzec. Podobnie, duże centralne kanały dystrybucji, które zapewniały efektywność produkcji i sprzedaży detalicznej, zostały zastąpione bardziej opłacalnymi zasobami online w sieci World Wide Web, które redukują wydatki stałe i półfliktowe w sposób wspólny, który nie istniał przed Internet Super Highway.

Konsumenci zostali już wzmocnieni przez Internet, aby ominąć dealera samochodowego zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym, jako źródło informacji potrzebnych do zakupu pojazdu. Szukanie drogi najmniejszego oporu w celu zaspokojenia potrzeby jest ustalonym elementem w ludzkiej naturze. Zdolność dealerów samochodowych do tego, aby klienci preferowali zakup swoich pojazdów, będzie kluczem do ich przetrwania teraz iw przyszłości. Internetowe platformy interakcji z klientami pozwalają już dealerowi na dwukierunkową komunikację wideo z interakcją w czasie rzeczywistym z kupującym / kupującym online, pochodzącym z danych na DMS sprzedawcy samochodu i połączonych z ich CRM. Przejrzystość tego procesu negocjacyjnego pozwala dealerowi rozbijać się przez szklaną ścianę Internetu z możliwością popychania i wyciągania tego samego materiału, który mogą w swoim salonie sprzedaży. Rezultatem jest możliwość uwzględnienia transakcji online z nieuniknioną zdolnością do redukcji potrzeb pracowników i obiektów w rzeczywistym świecie wraz z powiązanymi wydatkami i zwiększonymi zyskami.

Serwisy społecznościowe to kolejne rozwiązanie oparte na technologii, wykorzystujące ludzką naturę, które może zmienić oblicze branży motoryzacyjnej i zasoby dostępne dla agencji reklamowych w branży motoryzacyjnej, aby pomóc swoim dealerom samochodowym sprzedawać więcej za mniej w przyszłości. Platformy marketingowe skoncentrowane na produktach konsumenckich napędzane przez społeczności społecznościowe, które zapewniają reklamę w formie ustnej, aby w sposób wirusowy rozszerzyć markę dealera samochodowego i wiadomości marketingowe, stanowią następną generację zastosowanych mediów społecznościowych. Wysyłanie wiadomości marketingowych C2C do społeczności społecznościowych od wewnątrz do obecnych prób rynkowych do społeczności internetowych z wiadomościami B2C z zewnątrz w oparciu o ustalone protokoły w mediach społecznościowych. Platformy nowej generacji obiecują zarabiać na mediach społecznościowych dla agencji reklamowych w branży motoryzacyjnej ze zintegrowanymi funkcjami „Zapytaj znajomego” / „Powiadom znajomego”, które umożliwiają kupującym w Internecie pozyskiwanie opinii od przyjaciół i rodziny. Posty kierowane przez użytkowników na ich stronie z książkami twarzy wciągają dealera i jego pojazd w rozmowę z oczywistą przewagą zwiększonej ekspozycji i związanego z nią współczynnika wirusowego, aby zwiększyć swój przekaz i ślad online dla potencjalnych klientów powiązanych z pierwszym klientem online. Google zgadza się z tym, czego dowodzi ważone uwzględnianie mediów społecznościowych w czasie rzeczywistym, które określają zwrot z inwestycji dla dealera za pomocą ulepszonego SEO dla rozszerzającego się wirtualnego showroomu sprzedawcy. Posty kierowane przez użytkowników na ich stronie z książkami twarzy wciągają dealera i jego pojazd w rozmowę z oczywistą przewagą zwiększonej ekspozycji i związanego z nią współczynnika wirusowego, aby zwiększyć swój przekaz i ślad online dla potencjalnych klientów powiązanych z pierwszym klientem online. Google zgadza się z tym, czego dowodzi ważone uwzględnianie mediów społecznościowych w czasie rzeczywistym, które określają zwrot z inwestycji dla dealera za pomocą ulepszonego SEO dla rozszerzającego się wirtualnego showroomu sprzedawcy. Posty kierowane przez użytkowników na ich stronie z książkami twarzy wciągają dealera i jego pojazd w rozmowę z oczywistą przewagą zwiększonej ekspozycji i związanego z nią współczynnika wirusowego, aby zwiększyć swój przekaz i ślad online dla potencjalnych klientów powiązanych z pierwszym klientem online. Google zgadza się z tym, czego dowodzi ważone uwzględnianie mediów społecznościowych w czasie rzeczywistym, które określają zwrot z inwestycji dla dealera za pomocą ulepszonego SEO dla rozszerzającego się wirtualnego showroomu sprzedawcy.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Motoryzacja i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *